Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Taxi Observator

Arată ce se întâmplă în transportul de persoane, de la lege la tocmeală şi întâmplări reale.

Pe principiul, întâi să se schimbă ăia și apoi mă schimb și eu, clientul UBER este la fel

Posted on February 22 2021 by Vali in Clientul UBER

Pe principiul, întâi să se schimbă ăia și apoi mă schimb și eu, clientul UBER este la fel

Am condus mașina pe alicatia UBER într-o sâmbătă, prilej să observ chestii. Am făcut în jur de 20 de curse, majoritatea cu turiști.

Toți care folosesc UBER o fac pentru că taximetriștii sunt mizerabili, conduc aiurea, au mașini jegoase și așa mai departe, dar când sunt într-un UBER se comportă fix cum se comportă într-un taxi.

Pentru că, hei, șantaj cu rating, vericule.

Cea mai enervantă fază cu taximetriștii, ca șofer, apare când ăștia opresc în mijlocul drumul să ia sau să lase un client.

Eh, clientul de UBER e la fel.

Nu poți să îl iei de la 10 metri mai încolo, unde poți opri fără să încurci, trebuie să îl aștepți în față scării și să îl lași unde are treabă.

Nu contează că blochezi singura bandă până se se dă el jos, nu contează că e poliția mai în față, 2 stele dacă nu oprești fix acolo unde ți-a zis el.

Un nene s-a suit în mașină ca în mă-sa.

Cu putere, cu genunchi în scaun, cu balansat mașina, cu trântit ușa cu putere.

Oamenii lasă mizerie în mașină.

Nu mă refer la noroi, ci la gunoaie, ambalaje, sticle aproape goale.

Un nene a halit o shaorma pe o rută de 10 minute.

Cumva, li se oferă un serviciu mai bun și, surpriză, schema cu "întâi să se schimbă aia și apoi mă schimb și eu" nu funcționează.

Un altul mergea la fetițe și m-a întrebat dacă știu ceva de fata la care merge, de parcă scria pe mine că am cont gold pe nimfomane. net.

Ca idee de final, nu știu dacă mi-aș pune mașina la bătaie dacă aș tine la ea, prea mulți cocalari și nesimțiți.